Csavar, Csavar, Csavar
2012.07.29 16:33
A trabitulajok élete talán nem állhat másból mint a megfelelő méretű csavarok levadászásából. Nos, ez nálam sem volt másképp, a rozsdás, öreg csavarokat szép csillogó króm csavarokra cseréltem a legtöbb helyen. Mint ezt lentebb láthatjátok, olykor, olykor ezt az egész udvar bánta. :D
A következő nap még mindig a Trabantról szólt... ha egyszer elkezded a szerelést és megvannak a tervek, hogy mit kell még megcsinálni alig várod, hogy a végére érj és befejezd. Persze ötletekből talán sohasem fogy ki az ember, így mindig van mit megvalósítani és dobálni a kútba a pénzt kétkézzel... :) De az eredmény mikor kész... =)
Folytassuk egy picit a fényesebb oldalával a Trabinak. A hátsó lökhárító alatt menetfény található. Igen jól hallottátok menetfény. Tudom ezt a legtöbb ember (a normális emberek) előre szerelik, hiszen az esetek többségében arra mennek, de itt hátul vannak és tolatólámpaként funkcionálnak. Erős fényűek és már távolról is jól láthatóak, így biztonságosak, arról nem is beszélve, hogy este megvilágítják a területet ahova tolatni szeretnék. A tolatólámpa kapcsolójával azonban a mai napig vannak gondok. Két megoldás létezik, ahogy láttam: a lemezes és az oldalról mentes kapcsoló. Én eddig az elsővel kisérleteztem, noha már kezd elegem lenni mert a második lemezt fogyasztom. (mindig eltörik) Talán az utolsó megoldás erősebbre sikerült így reménykedem, a képen az v1.0 szerepel:
A Trabi megvásárlása után kb 1,5 héttel meg is érkezett a "gépháztetőre" innetől hívjuk inkább motorháztetőnek, szval a motorháztetőre való embléma, méghozzá az álló típus, amiről azt gondoltuk, hogy kb 1 hétig lesz rajta és letörik, ellopják, elviszik. Hála az istennek tévedtem és az emberek mégsem ilyen gonoszak.